sobota, 27 października 2012

Wyszczuplanie i ujędrnianie w tubce

Przeczytałam wiele postów i wpisów na blogu na temat kremu pomagających w odchudzaniu. Sama swego czasu też próbowałam zdziałać cuda różnego rodzaju mazidłami. Teraz używam tylko 3, które mają właściwości wyszczuplające, ujędrniające lub napinające.


Jako pierwsze na zdjęciu jest serum do biustu  od Eveline Cosmetics. Serum działa na biust napinająco i ujędrniająco co jest bardzo potrzebne w procesie odchudzania. Biust to tkanka tłuszczowa, którą tracimy więc warto zadbać o ładny wygląd biustu. Jak dla mnie nie ma widocznego efektu powiększenia ale używam go profilaktycznie aby mój biust nie stracił kształtu.
Drugi produkt to oliwka pielęgnacyjna Hipp. Odkryłam ją na blogu  nissiax83.  Oliwka dobrze nawilża skórę i jest polecana kobietą, które mają problemy z rozstępami i w czasie ciąży. Przy odchudzaniu też się przyda!
Ostatni produkt też należy do Eveline Cosmetics.  Jest to krem wyszczuplający + ujędrnianie. Używam go od roku. Ładnie nawilża moją skórę i ma przyjemny efekt chłodzenia. Osobiście nie zauważyłam efektu wyszczuplania.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz