czwartek, 25 października 2012

Wspomagacze

W dążeniu do celu pomagam sobie l-karnityną, którą przyjmuje codziennie przez 4 tygodnie  oraz odkryłam metodą prób i błędów sposób na cellulit oraz tłuszczyk w kapsułkach!
L-karnitynę przyjmuję w dawce 3 tabletki rano nad czo przez 4 tygodnie a później robie 4 tygodnie przerwy i zaczynam od nowa cykl.
Co do kapsułek odkryłam to dwa lata temu... Wiem, że różne specyfiki różnie działają na każdego ale postanowiłam sama na sobie sprawdzić to. Kupiłam omega-3 i przyjmowałam przez 6 miesięcy od października... W czasie brania tych kapsułek cellulit stał się mniej widoczny a ilość mojego tłuszczyku zmniejszyła się! Oczywiście przy racjonalnym odżywianiu się i wysiłku fizycznym!
Uważam, że branie różnego rodzaju chemii i tabletek popularnych w internecie może zrujnować nasze zdrowie.
 Sama staram się odchudzać zdrowo i jeść jak najlepszą żywność! Nie wierze, że jakieś tabletki cud pomogą. Trzeba samemu wstać z kanapy i zacząć działać! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz