czwartek, 25 października 2012

Jaką aktywność wybrać...

Każda dziewczyna zastanawia się na tym jaką aktywność fizyczną ma wybrać... Nie jest to łatwy wybór. Warto sprawdzić się w kilku dyscyplinach i wybrać tą którą pokochamy!
Wypróbowała już:
pływanie rekreacyjne - zakochałam się w tym! woda to mój żywioł :)
aerobik -  fajny, dynamiczny ale po czasie znudził mi się
siłownia - wystraszyłam się napakowanych panów, nigdy więcej tam nie pójdę
jogging - coś co spodobało mi się bardzo, pozwala mi pozbyć się negatywnych emocji, biegam do dziś....
rower - tak to polubiłam, że zakupiłam nowy rower, super sprawa na lato i w czasie korków na mieście :)
zajęcia z samoobrony - brak kobiet na zajęciach, od razu zrezygnowałam
joga - odpowiada mi wersja domowa z płytą dvd, czasami gdy muszę pomyśleć zabieram się za nią
Najmłodsze odkrycie to Ewa Chodakowska :) obserwowałam ją przez pewien okres czasu. Zakupiłam wszystkie płyty i pokochałam ją od razu! Obserwuje też jej kanał na YouTube i Fb. Bardzo lubię ćwiczyć z nią i uważam, że jak dla osób początkujących i średnio zaawansowanych jest odpowiednim trenerem. Ćwiczenia są łatwe i przyjemne. Chętnie wykonuje je w domu.
Nadal szukam swojej "dyscypliny sportu" :) mam nadzieję, że trafie na coś nowego jeszcze w tym roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz